Followers

Saturday, October 23, 2010

waahhhhh..hebatnya kerajaan PAS kelantan....

dari segi ekonomi..

pajak gadai islam
cuti bersalin 60 hari
kerja 5 hari seminggu
 baca sini.

Ketua Penerangan UMNO Kelantan - Apakah kegemilangan Islam yang telah dicapai oleh kerajaan Kelantan. Lalu dijawab oleh Nik Aziz kegemilangan Islam yang dibawa ialah bahawa pemindahan akaun kerajaan negeri kepada Bank Islam.
 baca sini.

dalam post ni ada juga menyatakan kejayaan2 kerajaan PAS kelantan setelah memerintah selama 20tahun...antaranya.....................................................................serius aku xnampak apa2 kejayaan..kalau ade korg tolong tuliskan kat ruang kosong tuh tau...

dari segi pembangunan pula...
1.bangunan umno kota bharu merupakan satu kejayaan bagi juak pas dalam pembangunan bersama rakyat..'pembinaan' yg melibatkan kos sebanyak rm4.5juta yang tak tahu datang dari mana duit itu..projek yg amat membanggakan rakyat kelantan kerana dengan projek ini,maka rakyat kelantan akan dapat ke putrajaya...mungkin dari bangunan ini ada bas direct ke putrajaya?siapa tahu kerna kerajaan PAS nih kan hebat..

2.dua patung buddha. satu tuh kedua terbesar di dunia.boleh menjadi tarikan pelancong katanya.mungkin pelancong dari segenap dunia arab islam...mungkin ini juga melambangkan ke'serambian mekah' nye kelantan nih...

3.tandas awam. rumah guard. taman permainan kanak2. pondok telefon.pondok menunggu bas dan berbagai2 lagi kemudahan awam yg telah disediakan oleh kerajaan PAS untuk rakyat.tak tertulis aku kat post nih.byk sgt..


kalau nak pikirkan tentang kejayaan KERAjaan PAS pis pus nih,sampai kiamat pon xboleh pikir...lu pikir la sendiri...

No comments:

Post a Comment