Followers

Tuesday, October 12, 2010

'kapal-sing' suruh saiful bagi keterangan tertutup..potong stim betul la...

di petik dari kosmo.


Saiful: Saya lalu pos pengawal, saya berhenti dan tidak beritahu nak ke mana tapi cuma katakan 'Mokhtar'. Saya telah pergi beberapa kali ke sana dan saya hanya perlu kata demikian.
Yusof: Kemudian?
Saiful: Saya letak kereta di tempat pelawat di B4 dan terus masuk lif ke tingkat atas sebelum terserempak dengan seorang lelaki tapi tidak berapa cam lelaki itu. Saya kemudian naik ke unit 11-5-1.
Yusof: Apa yang kamu nampak?
Saiful: Saya melihat Anwar duduk di meja makan. Saya masuk dan duduk di hadapannya sebelum serahkan dokumen.
Yusof: Kemudian?
Saiful: Kami bincang tentang jadual kerja tapi tak lama selepas itu Anwar tanya satu soalan dalam Bahasa Inggeris: "Can I **** you today?"
Yusof: Apa reaksi kamu?
Saiful: Saya marah dan takut, saya menolak pelawaan Anwar dan saya kata tidak mahu.
Yusof: Apa Anwar kata?
Saiful: Dia dengan nada marah berkata: "Why?" Saya kata perkara sama, saya tak sanggup melakukan tapi dia marah lagi. Saya yang takut kemudian diarahkan masuk ke bilik tidur utama.
Saya mengikut permintaan Anwar masuk ke bilik tidur. Anwar pergi ke hujung bilik dan tutup langsir sebelum datang balik untuk tutup lampu bilik.
Yusof: Gelap tak?
Saiful: Gelap tapi masih ada cahaya dari celah langsir. Anwar arahkan saya bersihkan diri dalam tandas. Saya buka pakaian dan masuk ke dalam tandas untuk membasuh badan.
Saya ambil tuala dalam tandas dan keluar sambil bawa baju kemeja untuk digantung pada tempat pemegang. Saya nampak Anwar di hujung penjuru katil.
Anwar berdiri dengan bertuala putih dan arahkan saya datang kepadanya. Anwar kemudian peluk saya sambil berdiri.
Keterangan Mohd. Saiful tiba-tiba terhenti apabila Karpal Singh memohon supaya keterangan saksi itu dibuat secara tertutup di dalam kamar.


karpal membuat permohonan tersebut setelah mendapat isyarat drpd bro aljuburi supaya melakukannya...kenapa??kenapa B.A.B.I awal2 dah suruh karpal buat macam tuh?? adekah B.A.B.I dah tau ape yang saiful nak cakap??tapi kenapa kena tertutup??sebab lucah ke??macam mane ko tau lucah kalau ko kate ko xbuat??kenape malu nak bagi rakyat tahu??sebab ko nak kencing rakyat lagi kan?kalau ko nak kencing,kata statement lepas tuh tak lucah, kenapa nak prosiding tetrutup pulakk??kata tak buat,tapi malu pulak nak dengar kebenaran..dah la suka menangguh...kata 'lawan tetap lawan'..tapi ni mcm penakut tegar je aku tengok........adios..

No comments:

Post a Comment