Followers

Saturday, October 23, 2010

akhbar utusan tuh balaci umno...dah tu,harakah anjing sapo??

dipetik dari haprak daily..lagi??

ostat azizan berkata.

“Umno sentiasa menyalahguna media milik kerajaan seolah-olah ia milik mutlak Umno, tapi usaha jahat Umno dalam media arus perdana telah ditolak oleh rakyat, dan ini menyebabkan Umno menjadi makin tak keharuan sehingga mereka sanggup buat perkara di luar batasan kemanusiaan,” katanya.

ape ke bodohnya juak2 nih..aku bagi perumpamaan camnih la...kalo nurul izzah anak aljuburi akan dengar cakap sape?tentulah bos nya,aljuburi...kan?? kalau afifah pulak?? mestilah nak ikut cakap azmin ali,eventho dna afifah belum di sah kan lagi...baca sini...hehehe....hatta ariffahmi yg menantu nicky ajis pon akan ikut cakap nicky kan?

maka utusan malaysia selaku akhbar utama di negara ini,dilahirkan oleh kerajaan malaysia dah tentulah ber bos kan kerajaan malaysia....sama la jugak dgn harakah a.k.a. haprakdaily....bolehkah mane2 seorg pon juak2 PAS meng link kan kat aku,satu berita dalam harakah yang menyatakan kebaikan kerajaan BN?? dan bolehkah mana2 juak2 PAS juga menyatakan kat aku satu berita keji tentang kerajaan PAS yg di post dalam harakah?? MANA??!!!!

woof woof....jangan pandai menyalak je....

No comments:

Post a Comment