Followers

Sunday, September 5, 2010

Islam dihina!! dimana pejuang2 islam?? PAS?? UMNO??

Islam di Malaysia semakin terbuka untuk dikutuk...setiap hari ade je makhluk perosak yang akan menghina Islam...facebook,twiter dan youtube menjadi medan bagi perosak2 negara itu melempiaskan amarah mereka terhadap agama Islam di Malaysia..ape salah Islam??ape masalah korg ha??


dimanakah Menteri yng berkenaan?dimanakah parti2 yg memperjuangkan Islam??Polis?Bomba?Ambulan?mana semua mereka nih??kenapa diam??
di facebook,Namewee sgt terkenal kerana kelantanganbeliau menghina masyarakat melayu, umat Islam dan kerajaan Malaysia sendiri...ape tindakan pihak berkuasa kepada beliau?'beliau dimaafkan dengan amaran keras'??poodah chit!!aku tau Namewee ade xpuas hati pasal org cina di anak tirikan di malaysia nih?tapi yang ko pegi sentuh pasal agama Islam gak tuh dah kenape??sarang tebuan jangan di cucuk bai..


ni lah video 1st namewee yang memfemeskan nama beliau..

 dalam facebook lg berlambak...berikut adalah cth2 yg dah wujud,dan bakal wujud lagi(sebab Menteri XXX lembek!!)
ni hanya 3keping lakhanat dr beratus2 perosak bangsa dalam facebook tuh...pada aku,kalo korg xpuas hati ngan melayu,stick ngan melayu je la..yang kaitkan agama Islam jugak dah kenape???
aku harap ade la berani untuk mengenakan tindakan terhadap lakhanat2 macam dorg nih...kalau lah aku blei jadi macam rambo,gerak sorg2 n tersgt berani,dah lame aku serang dorg nih...tapi aku bukanlah rambo...apetah lagi power rangers..haha...dah la...ckp panjang2 pasal isu nih buat aku panas lagi je...lek lek dulu ah..cau..adios..

No comments:

Post a Comment