Followers

Wednesday, September 15, 2010

ahli DAPigs seumur hidup nak masuk MIC sebab??

Datuk T. Murugiah menceritakan bagaimana suspek utama  Datuk Patmanathan bercadang untuk menyertai parti MIC ketika mereka bertemu dalam satu program komuniti Hari Raya di Bukit Cheeding, Banting pada 8 September, tiga hari sebelum suspek ditahan polis..DI ULANG, 3HARI SEBELUM DITAHAN POLIS...kejadian bunuh ialah pada 30 Ogos..

semalam ade sorg makcik nih,ahli tegar PAS, spin kat aku kate Patmanathan tuh nak masuk MIC,kira org BN lah tuh yg bunuh...kepala otak ko...aku ulang sekali lagi...NAK MASUK.....bukan dah masuk...dan nak masuk bila?? 3hari sebelom ditahan..bukan 3hari sebelom membunuh..so??ape si Patmanathan tuh nak??dia nak 'kaki' dalam kerajaan supaya kes de nih ade 'imuniti' ke??xkisah la ko parti mane skali pon,mane ade 'kebebasan' membunuh beb...

yang korg ahlul PAS nak spin sampai tahap camtuh dah kenape??patmanathan tuh ahli seumur hidup DAPigs!!!seumur hidup!! lidah biawak plus akal seorang hindraf samadengan kaki putar belit!!nak masuk MIC tuh sebab nak cover line kah??nasib baik xmasuk dowh..kalo sempat mendaftar jadi ahli MIC,mampus si Mr.Bean melompat kegirangan...boleh la de spin tahap langit ketujuh...skrg nih pon si mr bean tuh dah spin sampai bernanah telinga aku nih...haish..sape mr bean??rujuk sini..

tu belom masuk dengan kesopanan dan kesusilaan malaysiakini dalam kes nih lagi..kalo kes TBH n kugan,aku rase ade la 3-4bulan dorg sebok mem-post semua fitnah dan tohamahan, tu belom masuk ayat2 quran lagi...skrg nih??harakah baru 1post,tu pon dah fitnah...siap sebut altantuya lagi..baca sini....malaysiakini??sesunyi alam yang damai...kah kah kah...baca sini..

lain2 nanti aku pikir kan.aku pon nak beraya gak...adios...

No comments:

Post a Comment