Followers

Sunday, October 17, 2010

lakhanat!!! jangan cuba ko nak kristiankan sesiapa!!


We should pray for his salvation. Either the Lord changes his heart and he will be a good Muslim and join PAS to fight for righteousness, or he meet Jesus in his ICU bed and become a devout Catholic and then fight for the rights of Christians to use 'Allah'. Let's pray together.-malaysiakini

Saya cuba terangkan dalam Bahasa Malaysia mengikut kemampuan saya. Jika saya salah tolong betulkan saya.

Kita harus berdoa untuk kesejahteraan dia . Mungkin Tuhan mengubah hatinya dan dia akan menjadi Muslim yang baik dan menyertai PAS untuk perjuangkan kebenaran, 
atau dia bertemu dengan jesus di katil ICU dan menjadi seorang Katolik yang taat dan kemudian memperjuangkan hak-hak orang Kristian untuk menggunakan 'Allah'. Mari kita berdoa bersama-sama.

Saya tidak mahu mengulas panjang-panjang, saya serahkan kepada rakan-rakan pembaca atau rakan-rakan blogger mengulasnya dan kita sama-sama fikir apa yang patut kita lakukan kepada malaysiakini.


cakap boleh sebarang cakap...terlajak perahu boleh di undur,terlajak kata buruk padahnya...aku tau Malaysia Kini akan berkata mereka xde maksud sebegitu,tetapi rakyat akan menilai dai apa yang mereka baca..apa yang aku nak cakap ialah,malaysia kini memang bangsat..dulu, kini dan selamanya.

No comments:

Post a Comment